|Головна | | | | RSSПонеділок, 21.08.2017, 06:35

Боровицька ЗОШ


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Поради психолога

Рекомендації психолога вчителю щодо організації навчально-виховного процесу в класі

 

1.  Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.

 2.  Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

3.  Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.

4.  Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.

5.  Надавайте учням можливість частіше працювати у групахце може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

6.  Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

7.  Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.

8.  Будьте привітними.

9.  Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

10.  Не припускайте появилюбимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

11.  Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.

12.  Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

13.  Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.


 

  Як зупинити насильство, що відбувається в школі    (поза школою)

Пам’ятка  для учнів

1. Пам’ятайте, що насильство над вами, здійснене вашими батьками, не є нормою життя. Насилля – неприпустима річ у стосунках людей.

2. У сім’ї ви маєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою, не ображали.

3. Пам’ятайте необхідні правила безпеки: зокрема, не варто тут же кидатися на допомогу, коли тато б’є маму, особливо коли він - з небезпечними предметами в руках; ваше завдання – якомога швидше сховатися, залишити домівку взагалі – на допомогу покличте дорослих, які краще знають, як діяти за таких обставин.

4. Ви маєте право на захист, якщо навіть найрідніші люди принижують вашу гідність.

5. Поділіться своїми проблемами з учителем, класним керівником, психологом, зверніться до міліції.

6. Не вірте у погрози з боку кривдників.

7. Ви маєте право висловлювати і відстоювати свою думку. Чітко і однозначно висловлюйте осуд щодо насильницької поведінки взагалі.

8. Знайте, коли вас постійно контролюють, принижують, примушують до чогось, використовують в спілкуванні з вами лайливі слова – це насильство.

9. Не вважайте, що ви заслужили на таке ставлення з боку дорослих. Ніхто, в тому числі ваші батьки, рідні, не має права принижувати вас, поводитися жорстоко стосовно дитини – це карається законом.

В Сімейному кодексі (ст.. 150, ч. 7) написано: «Забороняються фізичні покарання дітей батьками. Та інші види покарань які принижують людську гідність. Дитина може подати до суду, до громадських організацій, якщо виховання не належне».

10. Вчіться розрізняти поняття «добро» і «зло». Все, що принижує людську гідність – є зло, все, що звеличує гідність людини – добро.

                                


Пам’ятка для батьків

1. Пам’ятайте, що першим університетом життя для дитини є та сім’я в якій народилася дитина. Завдання обох батьків полягає в тому, щоб створити в сім’ї атмосферу любові, довіри, духовного настрою та комфорту.

2. Не дивіться на дитину як на особисту власність. Ви дали дитині фізичне тіло, а душа її належить світові. Сприймайте дитину як особистість єдину, унікальну і неповторну.

3. Не виражайте часто свого незадоволення, критики – це тільки породжує антагонізм в стосунках дітей і батьків.

4. Давайте дітям можливість відчувати Ваше визнання і схвалення.

5. Ніколи не старайтесь запевнити дитину в тому, що вона погана.

6. Будьте тактовними в стосунках з дітьми.

7. Давайте приклад емоційного самоконтролю і витримки.

8. Показуйте приклад позитивних дій ті вчинків дітям не на словах, а в конкретних справах.

9. Насильство над дітьми – це протиприродний акт, який забороняється законом. Так, в Сімейному кодексі сказано таке: «Забороняються фізичні покарання дітей батьками та інші види покарань, які принижують людську гідність. Дитина має право на належне батьківське виховання».

10. Завжди давайте дитині шанс на право бути кращою.

11. Пам’ятайте, що в сім’ї дитина пізнає, як взаємодіяти з іншими людьми, як ставитися до себе і до оточення, як упоратися з труднощами і, за великим рахунком, що таке життя. Телефонуй на Національну «Гарячу лінію» з питань протидії насильству та захисту прав дитини, щоб отримати допомогу – 386  (безкоштовно для абонентів МТС та Київстар).


 

Особливості управління стресом у педагогічному середовищі

      Педагог – одна з найбільш стресогенних професій сучасності. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, коефіцієнт стресогенності – 7,2 бали (при максимальних 10 балах). Відтак, професія педагога за своїм негативним впливом на стан фізичного та психологічного здоров’я людини поступається тільки професіям шахтаря, хірурга, пілота цивільної авіації, міліціонера та тюремного наглядача.

Професійне здоров’я педагога є необхідною умовою його активної життєдіяльності, самореалізації, розвитку творчого потенціалу. Воно позначається на здоров’ї його учнів і на результатах навчально-виховної роботи. Стан професійного здоров’я вчителя впливає на учнів на всіх рівнях: емоційно-психологічному, біоенергетичному, інформаційному, виховному. Нездоровий педагог не може забезпечити учневі необхідний рівень уваги, індивідуальний підхід, ситуацію успіху. Він не зможе  займатися і вихованням культури здоров’я школярів, оскільки в  цій роботі потрібний особистий приклад. Неблагополуччя психологічного здоров’я педагога, прояви синдрому вигорання безпосередньо впливають на здоров’я учнів. (Продовження) 

 

 


 

Основні причини крадіжок у дітей шкільного віку

Будь-який батько, дізнавшись, що його нащадок щось вкрав, розхвилююсь не на жарт. «Стільки часу і сил приділяємо вихованню, і раптом таке!» Однак психологи впевнені, що сам факт крадіжки не говорить про тотальну зіпсованості школяра і зовсім не гарантує його кримінального майбутнього. Головне — вчасно зрозуміти причини крадіжок і знайти спільну мову з дитиною.

(Завантажити) /psucholog/poradi_rekomendaciji.doc
 
Інформаційна довідка для класних керівників

1 грудня з 1988 року відзначається як Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Цього дня згадують людей, які загинули від СНІДу, а також проявляють солідарність із тими, хто живе сьогодні з ВІЛ-інфекцією або СНІДом. У День Пам’яті у всьому світі проходять заходи, спрямовані на залучення уваги громадськості та урядів до проблеми епідемії ВІЛ/СНІДу.

Синдром набутого імунодефіциту вперше було зафіксовано в США у 1983 році. Впродовж двох місяців хворий помер. Сьогодні за добу у світі чотириста тисяч осіб заражується цією хворобою. Сам по собі СНІД не є смертельною хворобою, але функціонування його вірусу в організмі впливає на імунну систему так, що навіть проста нежить може призвести до смерті людини.

10 основних фактів, які молодь має знати про ВІЛ/СНІД

(Завантажити/psucholog/snid.doc


 

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Корисні посилання


Testportal
Архів записів
Статистика

Боровицький НВК © 2017

Створити безкоштовний сайт на uCoz